Tuotteiden hinnoittelu ja markkinointi (erityisesti matkailu)

Opiskelija osaa kehittää kohderyhmälähtöisiä matkailu- ja ravitsemisalan palveluja, tuotteita ja prosesseja. Hän ottaa huomioon paikallisuuden, alan verkostomaisen toimintatavan ja kestävän kehityksen periaatteet. Opiskelija osaa tuotteistaa ja markkinoida pohjoisen matkailukohteen matkailu- ja ravitsemispalveluita. Opiskelija osaa käyttää luovia ja kehittäviä työtapoja ja ongelmanratkaisun menetelmiä.

  • Matkailu- ja ravitsemisalan tuotteiden ja palveluiden tuotehinnoittelu ja katetuottolaskenta
  • Matkailu- ja ravitsemisalan tuotteiden ja palvelujen myynti ja markkinointi
  • Asiakas- ja kohderyhmälähtöiset myynti- ja markkinointikanavaratkaisut ja niiden vaikutus hinnoitteluun

  

LISÄTIETOJA OPISKELUSTA

Aulikki Laitinen-Tolonen
aulikki.laitinen-tolonensähköposti harmaa.jpg

 
Toteutus
Lapin ammattikorkeakoulu

Opiskelutapa
Verkko-opinnot
 
Laajuus
 5 op
 
Ilmoittautuminen
17.12.2017 mennessä

Toteutusaika
 01.01. - 13.03.2018
Lapin korkeakoulukonserni logo Korkeammalle
Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää evästeistä. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK